ELLA NÄSI
Kiitos kaikille äänestäjilleni!
Perustietoa minusta:
- Olen varavaltuutettu Pirkanmaan aluevaltuustossa.
- Olen sitoutumaton edustaja Virheiden valtuustoryhmässä.
- Työskentelen tutkijana terveystieteen alalla.
- Olen viestinnän asiantuntija.
- Olen perheenäiti.
Lisätietoja:
- Olen tamperelainen.
- Olen asunut ja tehnyt töitä myös muissa Suomen kaupungeissa ja ulkomailla.
- Minulla on ystäviä monista eri maista.
- Harrastan esimerkiksi puutarhan hoitamista, tanssia ja hiihtoa.
- Toimin aktiivisesti monissa yhdistyksissä.
Nämä asiat ovat minulle tärkeitä
- Haluan, että jokainen saa hyvää hoitoa.
- Hoitoon pitää päästä helposti.
Terveys, hyvinvointi ja huolenpito
- Haluan tehdä päätöksiä, jotka vahvistavat pirkanmaalaisten terveyttä ja hyvinvointia.
- Esimerkiksi vammaisten ja vanhusten palvelutaloissa pitää olla riittävästi henkilökuntaa.
- On myös tärkeää, että palvelutalot ovat viihtyisiä.
Viestintä ja tiedon löytäminen
- Haluan, että viestintä on selkeää niin, että kaikki ihmiset voivat helposti
löytää tärkeää tietoa esimerkiksi netistä.
Kaikkien osallistuminen
- Edistän hyviä kuntoutuspalveluja.
- On tärkeää, että kaikki ihmiset voivat osallistua koulutukseen, työhön ja harrastuksiin.
- Kaikilla ihmisillä on oikeus siihen, että he saavat tehdä asioita, joista he pitävät.
Näin aion toimia aluevaltuustossa:
- Haluan toimia vastuullisesti.
- Selvitän ensin, miten asiat ovat: tutustun tutkimustietoon ja kuuntelen eri ihmisten mielipiteitä. Sen jälkeen muodostan oman mielipiteeni.
- Olen valmis tekemään aluevaltuustossa kovasti töitä, jotta meillä on myös tulevaisuudessa hyvät terveys- ja sosiaalipalvelut.
ELLA NÄSI
Perustietoa minusta:
- Olen ehdokas aluevaaleissa Pirkanmaalla.
- Työskentelen tutkijana terveystieteen alalla.
- Olen viestinnän asiantuntija.
- Olen perheenäiti.
- Vaalinumeroni on 163.
Lisätietoja:
- Olen tamperelainen.
- Olen asunut ja tehnyt töitä myös muissa Suomen kaupungeissa ja ulkomailla.
- Minulla on ystäviä monista eri maista.
- Harrastan esimerkiksi puutarhan hoitamista, tanssia ja hiihtoa.
- Toimin aktiivisesti monissa yhdistyksissä.
Nämä asiat ovat minulle tärkeitä
- Haluan, että jokainen saa hyvää hoitoa.
- Hoitoon pitää päästä helposti.
Terveys, hyvinvointi ja huolenpito
- Haluan tehdä päätöksiä, jotka vahvistavat pirkanmaalaisten terveyttä ja hyvinvointia.
- Esimerkiksi vammaisten ja vanhusten palvelutaloissa pitää olla riittävästi henkilökuntaa.
- On myös tärkeää, että palvelutalot ovat viihtyisiä.
Viestintä ja tiedon löytäminen
- Haluan, että viestintä on selkeää niin, että kaikki ihmiset voivat helposti
löytää tärkeää tietoa esimerkiksi netistä.
Kaikkien osallistuminen
- Edistän hyviä kuntoutuspalveluja.
- On tärkeää, että kaikki ihmiset voivat osallistua koulutukseen, työhön ja harrastuksiin.
- Kaikilla ihmisillä on oikeus siihen, että he saavat tehdä asioita, joista he pitävät.
Näin aion toimia aluevaltuustossa:
- Haluan toimia vastuullisesti.
- Selvitän ensin, miten asiat ovat: tutustun tutkimustietoon ja kuuntelen eri ihmisten mielipiteitä. Sen jälkeen muodostan oman mielipiteeni.
- Olen valmis tekemään aluevaltuustossa kovasti töitä, jotta meillä on myös tulevaisuudessa hyvät terveys- ja sosiaalipalvelut.